Tagab sisenemisõiguse seminarile, kogu piletimüügitulu annetatakse heategevusena SA-le Kiusamivaba Kool.
Tule Maksekeskuse omnichannel ja ühtse kliendikogemuse seminarile.
E-pood ja tavapood ei tohiks olla lahus, isegi, kui need nii loodud on. Enamik tarbijatest ostleb regulaarselt nii e-poes kui tavapoes, mistõttu ühtse kliendikogemuse loomine on oluline. Kuidas seda aga teha? Tule 1. novembril Maksekeskuse seminarile, kus oma ala tipud räägivad omnichannel kasutajakogemuse loomisest ja arendamisest ning seda nii teenusdisaineri, arendaja kui kaupmehe vaatenurgast.
Päeva jooksul annavad oma teadmisi ja kogemusi edasi teadlane Kristjan Port, teenusdisaini agentuuri Rethink partner ja teenusdisainer Laura Kullerkupp, Net Group digikaubanduse suunajuht Anders Abel, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät, Bauhofi e-ärijuht Priit Vao, Ballzy ostujuht Kaspar Rätsep, Ulakas Kaunitar tegevjuht Kirki Kubri ja Luminori peaökonomist Lenno Uusküla.
Täpsem info seminari kohta on leitav siit →
Kogu seminari piletimüügitulu annetatakse heategevusena SA-le Kiusamisvaba Kool.
________________________
________________________
❌ SÜNDMUSELE EI OLE LUBATUD SISENEDA
Vanusepiirang puudub ⎜ Uksed 09:00