Abi ja klienditeenindus

Piletid ei saabunud emailile
Piletid edastatakse emailile vaid ostjatele, kes on ostu kinnitamisel andnud Ticketerile emaili aadressi. Kui oled andnud aadressi kuid pileteid pole saabunud ühe tunni jooksul kontrolli rämpsposti (Junk) kausta oma kontol. Kui piletitega emaili ei ole ka seal, kirjuta meie klienditeenindusele info@ticketer.ee ja lisa pöördumisse oma pileti ostmise kuupäev ning maksja pangakonto number.
Kas pean pileti välja printima?
Pileteid ei pea välja printima, kui esitad sündmuse väravas pileti ruutkoodi skänneerimiseks oma nutiseadmest. Piletite printimisel ja hoiustamisel veenduge, et piletil olev ruutkood ei saa kahjustada. Ära muuda pileti suurust printimisel (100%, A4).
Ei leidnud küsimusele vastust?
Võta ühendust